Badania populacyjne zaobserwowali związek krzywej J między konsumpcją wina a ryzykiem chorób serca. Oznacza to, że u osób pijących mają podwyższone ryzyko, a osoby umiarkowanie pijące co najwyżej dwa pięć uncji porcji wina dziennie charakteryzują się niższym ryzykiem niż nie-pijących. Badania wykazały również, że umiarkowane spożycie innych napojów alkoholowych może być kardioprotekcyjne, pomimo że stowarzyszenie jest znacznie mocniejszy wina. Ponadto niektóre badania wykazały większe korzyści dla zdrowia czerwonego wina na białym winie, chociaż inne badania wykazały żadnej różnicy.
Adres www: http://filmykinowe.topka.pl

Powiązane strony:

Film z 2003r. opowiada historię Willarda - odludka, którego jedynymi przyjaciółmi są udomowione przez nie... Ten portal to witryna tematyczna gromadząca hasła użytkowników przekazane do wyszukiewarek sieciowych i po...
Jest to witryna tematyczna agregująca zapytania użytkowników wpisane do wyszukiewarek internetowych i serwi... Ten portal to strona techniczna gromadząca pytania userów wysłane do wyszukiewarek sieciowych i serwisów d...
Hybrydyzacja różni się od szczepienia. Większość światowych winnic obsadzonych Europejskiej V. vinifera... Chemicznych w czerwonym winie resveratrol nazwie Wykazano, że mają zarówno chorobom serca i chemioprotekcji...

Inne strony:

Zakończyłam właśnie rehabilitację po bardzo groźnym, trzykrotnym złamaniu lewej kończyny dolnej. Choci... Szukasz informacji na temat zagadnienia medycznego jakim jest Hiponatremia ? Tylko w serwisie www.hiponatremia...
Forum smyczkoweForum smyczkowe dla muzyków grających na instrumentach smyczkowych. Forum skrzypce, altówka,... Europäisches Spiel - Casino ist ein Portal wo wir Sie mit den Regeln der aufregendsten Glü...
wertoqwerto wertoqwerto wertoqwerto wertoqwerto wertoqwerto wertoqwerto wertoqwerto wertoqwerto wertoqwerto w... Zastanawiasz się w jaki sposób portale internetowe są układane w wynikach odszukiwania wyszukiwarki Googl...